My Hero Academia S2
However, the path to glory is never easy, especially for Izuku Midoriya—whose quirk possesses great raw power but is also cripplingly inefficient. Pitted against his talented classmates, such as the fire and ice wielding Shouto Todoroki, Izuku must utilize his sharp wits and master his surroundings to achieve victory and prove to the world his worth.