BON-US One Year Slay&Play Trip
BonBon Girls 303 was about to have the summer anniversary party but got an unexpected intel: the Hard Candies' Law Lab was attacked by the Demon Lord of Time, and the BON-pamine which makes the diamond candy was taken away too. They decided to infiltrate into the ancient fortress of Soft Salt and the Secret Realm of Alien Space to retrieve the shards of the diamond candy hidden by the Demon Lord. Confronting the unknown, the girls pushed on valorously. Finally, they got to the party and had fun.