Cooking Crush
On the day when third-year student "Prem" loses all confidence in his cooking after failing to impress his professor, an unexpected twist occurs as medical student "Ten," who is on the verge of passing out from hunger, follows the aroma of Prem's food. The meal, originally intended for a dog, ends up satiating the doc instead!
The mission to teach a doctor the art of cooking commences! As they share their culinary expertise, their relationship blossoms, infused with a hint of romance. How will their cooking stir their hearts? Find out in "Cooking Crush"