Love Actually S5
"Love Actually S5" is an emotional reality show focusing on the real work and life of the "30-plus" light-mature crowd. A group of vibrant individuals over 30 arrives with lives rich in colorful experiences. They may be trailblazers who hold their own in the workplace, or passionate pursuers of light, deeply cultivating their beloved fields. Tempered by the years, they maintain both a clear-eyed sobriety in facing life and an undimmed, sincere hope for love.