W- Two Worlds
After her father's disappearance, Wu Yan Zhu, a surgeon, steps into her father's studio for investigation, only to accidentally enter the world depicted in his comic "W". She comes across the comic's protagonist, Jiang Zhe. It turns out that this world and the real world exist simultaneously in parallel spaces, and after Yan Zhu enters, she finds a mysterious link between the two realms. Aiming to track down her missing father, Yan Zhu decides to stay temporarily in this world and assists Jiang Zhe in handling one mysterious case after another. During their joint pursuit of the truth, they gradually develop romantic feelings for each other. Just as all the mysteries are about to be unveiled, a greater crisis arises. The co-existence of the two realms affects each other. In order to protect both worlds, Yan Zhu and Jiang Zhe rally everyone to confront the dark forces. Eventually, they uncover the secret connection between the two worlds, successfully preserving the stability of both realms.