Second Chance
Abi (Raffi Ahmad) is a corporate slave. His wife, Maya (Dinda Kanya Dewi), a super ambitious career woman, has an affair with Abi’s boss. Ken (Zizan Razak) is married to Baby (Nagita Slavina), the number one producer of wig in Indonesia. Ken and Abi accidentally meet in the court to handle their divorces. After an exhausting session, Ken and Abi hang out at a coffee shop beside the courthouse. They feel this is the lowest point in their lives. But, the owner of the stall brakes their opinion. Since then, Ken and Abi's friendship become close again. They are both looking for lovers, but there are many obstacles they face.