Wonderland
The Demon Lord invades the Qingyu Clan to obtain the Divine Oracle. In a showdown, he's defeated by Ye Xingyun. Meanwhile, Prince Qi Jiang arrives, recognizing Ye Xingyun and discovering his unique physique. As Ye Xingyun progresses under Jiang's guidance, a mysterious woman, An Yun, appears and entangles herself in the feud between the Demon Lord and Ye Xingyun.