Tales of Demon and God
In the mysterious and magnificent world of demon spirits, and the mysterious and infinite book of demon spirits in time and space, Nie Li pursues the truth of the world. The beautiful and gentle Ye Ziyun, and the stubborn and arrogant Xiao Ning'er, how should he choose when faced with the favor of the two goddesses? There are also brothers who share weal and woe, practice the strongest skills and the power of the strongest demon spirit together, and set foot on the pinnacle of martial arts. I, Nie Li, must become the strongest demon spiritualist!