The Better Life
Wang Youcai, a driver suffering from uremia, accidentally met Li Zhiyuan, a rich second-generation family with congenital heart disease, who accidentally matched the type and signed a "life and death agreement." In order to fulfill Wang Youcai's last wish, Li Zhiyuan took Wang Youcai to his wife, Wang Youcai also encouraged Li Zhiyuan to see his first love, the last madness of life, laugh and tears, two people support each other to walk the story of the last journey of life.