Ultraman Zearth
Ultraman Zearth hails from The Land of Pikari in Nebula Z95. He has a big red face and dislikes dirt, and will go to great lengths to wash it off his hands. His goal is to clean the polluted Earth. He transforms with an electric toothbrush, which is consistent with his hygiene fixation.