Full House
Ji-eun, an aspiring scriptwriter, lives in a house called "Full House" built by her late father. One day, her two best friends trick her into believing that she has won a free vacation. While she is away, they sell her house. On the plane, she meets a famous actor named Young-jae. Through comedic events, they get acquainted during her vacation and when she returns, she discovers that her house has been sold to him.
Though they do not get along with each other due to their contrasting habits, they agree to live with each other. At first, Ji-eun works as his maid in order to buy her house back. However, later, they enter into a contract marriage as Young-jae wanted to make his crush, Kang Hye-won, jealous. Complications arise as Ji-eun and Young-jae become attracted to each other.