Veil of Chu
In the early Republican era, Wu Qi, the sole heir of the *Fa Qiu* sect skilled in mystical arts, is manipulated by warlords and the Japanese Chamber of Commerce while searching for his missing master. He ventures into the trap-filled ancient Chu tomb, and under deadly threats and pressure, uncovers a thousand-year-old mystery hidden within.