The Time of Rebirth
Trapped in a time loop for 100,000 years, Lin Yue relived the same day endlessly, until an accidental act of saving the young saintess of the Forgetful Immortal Sect finally shattered the cycle. Now free, Lin Yue embarks on an adventure across the Hongmeng Continent, armed with eons of accumulated wisdom. But the foes he could never defeat in 100,000 years are also stirring in the shadows of this world...