Ultraman Ginga
He is an Ultraman from an unknown future who fought Dark Lugiel in the Dark Spark War, before passing his power to Hikaru Raido.
After Dark Lugiel's defeat and the lifting of the Spark Doll curse, Ginga returned to Earth to fight against the threat of Alien Chibull Exceller, who plotted to use the stolen Victorium to revive his other half Lugiel and was joined by Ultraman Victory.