DAD IS HERE
This movie tells the story of an "unreliable" father and "super reliable" daughter swapping bodies due to a magical lottery ticket. The gangster father becomes the daughter who returns back to his youth and cause chaos in school. While the smart daughter becomes the father, who starts tidying up the hunting and his jianghu. They become closer to each other through this awkward and hilarious misplaced life. As the "proud daughter" and "failed father" make peace, they let each other go, but also reflect on themselves.