Mozart from Space
Ren Dawang wanted to cultivate his son Ren Xiaotian, who loved astronomy, to become a pianist, for which they quarreled constantly. One day, a mysterious alien Mozart appeared unexpectedly. From now on, Mozart helped Ren Xiaotian fight a battle of wits and courage against Ren Dawang. To Ren Xiaotian's surprise, Mozart came to earth with another mission......