Protocol: Rain
Shun Tokinoya works at esports café FOX ONE after his father’s death and sister’s injury. Discovering the café’s debt, he and his friends aim to win the Xaxxerion Championship for prize money. Reuniting with his old friend Bakuretsukun, Shun embarks on a new journey in gaming.