Happy Birthday Father
A story of an orphaned child name Mai. who survived a horrific tragedy.that occurred in his village. After his parents were killed. he was taken in and trained in the Ching yuen Institute.Once who found out about the secret of his parents murder. he set out for revenge.Despite still beng young will Mai be able to get his revenge on his parents murder ? We will find out in Happy Birthday Father movie.