Flash Marriage After Onenight Stand
Stella is deceived by her fiancé and sister and ends up in someone else's bed. Fortunately, she meets Kevin, the CEO of Galkin Group, but she thinks he’s a gigolo. To save her company, Stella has a flash marriage with him. She’s afraid of encountering troubles, but actually she meets her true love.