Flame Bride
In the early Republic of China, warlords carved up territory, and battles for fame and profit erupted frequently, leaving the common people displaced and suffering from the ravages of war! During a major battle, Commander Liu Zirun of the Sheng family army was betrayed and stood alone to defend Mucheng for two days and nights. Although he protected the civilians, Liu Zirun was severely injured, and his entire army of thousands was annihilated. Soon after, rumors spread in Mucheng that Liu Zirun's defeat was due to the betrayal of his fiancée, Zhong Wanruo...