Mr. Jiang, Your Wife Remarried
A cheating video sent Ye Jinwan and Jiang Hanlin's marriage to hell. Jiang Hanlin hated her and resented her. He tortured her in different ways every day, just to prove that she had never changed her mind to other men and still loved him in her heart! But when Ye Jinwan was tortured by him and tried to commit suicide several times, he felt regretful and resentful in his heart. He thought that the two of them would continue like this. It was the appearance of that video again that revealed the misunderstanding between them. Jiang Hanlin really saw clearly that the wild man in the video from beginning to end was himself.