The Deadly Spirit
[สำหรับผู้ใหญ่เท่านั้น]Syurkiani (Zaskia Gotik) is very curious why she is always banned by her grandmother, Lela (Minati Atmanagara), to learn jaipong dance. Silently Syurkiani comes to Nyi Imas (Dewi Gita), a former jaipong dancer to learn the dance. Nyi Imas asks Syurkiani to hit the mystery drum three times as a condition. However, Syurkiani hit the drum four times. After that incident Syurkiani's grandmother dies of being attacked by a supernatural being. Syurkiani is also the target of the supernatural beings because she summons the spirit by hitting drums four times. Syukriani and his boyfriend, Shakti (Shakti Arora), try to escape the attack. Finally she knows that the supernatural being is related to the death of her grandmother. Even from this incident she finds her mother she never knew.