How To Kill A Mystery Novel Writer
Chen Chao is a horror and suspense story writer. Unfortunately, despite many attempts, no publishing house recognizes his works as worth publishing. One night, a murder happen and Chen Chao ended up becoming the suspect. When he was summoned to the police station and interrogated, he swore that it wasn't his doing, but one of the characters from his book, who came to life for reasons unknown to him. And as if that wasn't enough, he was also targeted by the characters seeking revenge to end his life. How will Chen Chao survive this grave situation?