Explanation Gap
The Explanation Gap is a documentary that focuses on contemporary spiritual life through the important exchange of ideas and daily spiritual activities of philosopher Professor Chan Ka-ying. The film presents Professor Chen Jiaying and contemporary independent thinkers, academic colleagues, friends, students and other exchanges in various forms.