Revenge of The Unwanted Wife
Kinara's life is destroyed by those closest to her. Her husband, Andreas, betrays her by having an affair with Aluna, her own stepsister. Her family legacy and the company her father built end up under the control of her stepmother, Sandra. The most devastating blow comes when Kinara loses her newborn baby. With fury and fierce determination, she plots her revenge. But along the way, she finds unexpected love in Dirga. Between vengeance and love, will Kinara complete her mission or follow her heart?