Lai Zhan
Orphan girl A Dai falls for the immortal Xiao Yihan of the righteous Xianling Sect and becomes his disciple. Determined to graduate successfully, A Dai works hard to master all kinds of immortal techniques, while constantly outsmarting and sparring with her teacher and eventually grows into a powerhouse of the sect. However they turns against each other, chasing each other across a thousand miles and locked in a passionate cycle of love and rivalry!