Armour of God
Jackie aka Asian Hawk is an adventurer with a mercenary streak. Jackie used to perform in a band with his friends Alan and Laura before he was kicked out of the band by Alan, who wanted Laura for himself. At the beginning of the film Jackie steals a sword from an African tribe that is one of the five pieces of a valuable armour known as the Armour of God. He successfully sells it in an auction.
Later, Alan out of desperation (although unwillingly) tells Jackie of an evil cult which has kidnapped Laura and are demanding the Armour of God as ransom. Jackie decides to aid Alan in rescuing Laura from the evil religious cult that has stolen her in hopes of Asian Hawk delivering the last three pieces of the Armor to them as they have the other two.