Hilarious Family
Widowed for 18 years, Du Ruyu is determined to marry her four daughters into "good" families. To achieve this, she bears enormous financial pressure to buy a house in the capital, hoping her daughters could all have a marriage that's "suited to their social and economic status (with rich or noble men)". However, instead of the ideal wealthy son-in-laws, a series of unexpected young men have inexplicably intruded into their lives: the sheepish Lu Buping, who is a military officer's son; the foolish yet arrogant heir of a prince; the Fourth Prince, who is oblivious to social cues but naturally kind; and Li Tengyun, who is full of positive energy but always messing up. None of these men meet Du Ruyu's standards, yet they are getting closer and closer to her daughters...