Infinite 48
In the near future of 2047 in S city, Liu Xingyu, a vigorous girl who dreams of becoming an idol, is ordered to come to the earth to find the power of faith, Yiti, an ancient princess who came to modern times by accident, Waisi, and the magic from the comic world across dimensions. The girl Anna Lina and the four people who had their own wishes met in the audition for the new idol team of Project48, and they were selected as preparatory students together. They became the "substitutes" of the 16 selected idols on the stage and lived in the same dormitory.