Checkmate
A young lawyer in Beiping, Situ Yan who was dismissed from his job, came to Harbin to become a detective. In one case after another, he befriends the straightforward Luo Shaochuan, a rich young man, and gets to know the daredevil Zhou Mowan, and together they dig up the story of a big conspiracy.