Scrap Heroine
A family accident 13 years ago changed the three sisters Xue, Shuang and Wu from spoiled princesses to Cinderellas. But the more frustrated the scrap sisters, the more courageous they become. After learning from their uncle that the ancestral necklace was taken by the enemy, scrap sisters decided to revive the family business, starting with retrieving the necklace.