Moonlit Reunion
Beneath Chang’an lies hidden intrigue, where secret heirs return only at midnight. An aloof gentleman and a reckless noblewoman live double lives—lovers by day, fierce rivals by night—all to protect peace in the land and safeguard a harmonious realm.