We Are Werewolves
In an accident, the second-level werewolf Luna encountered Jiang Le during her mission. Luna mistook Jiang Le for being the werewolf who escaped from the laboratory with her brother Tara seven years ago, and told Ryan the information that Technology want to dig the wolf tomb again. Jiang Le realized that these materials were related to his own father, and sneaked into the team of Ryan Technology to dig the wolf tomb. The excavation site of the wolf tomb was full of dangers. With the successful excavation of the wolf queen's body, it triggered a fierce anti-gravity shock. In order to snatch the wolf queen's body, the werewolves fought chaotically. Ryan Technology snatched the remains of the wolf queen, and cruelly injected the active gene in the wolf queen's placenta into Luna's body, and Luna gave birth to the deformed little wolf monster. The joint efforts of Jiang Le, Luna and Tara killed the little wolf monster and made Luna completely escape the control of the laboratory. At the same time, the wolf king gene in Jiang Le's body was completely awakened...