Black Storm
The scrap collection station that villager Gu Dahe had run for many years was demolished, and his mother's grave was dug out and exposed. He was imprisoned after reporting the gang leader Wei Tianlang by real name. His sister died unexpectedly during this period. As the central government launched a comprehensive "special campaign to eliminate gangsters and evil", Lei Yang, the captain of the Criminal Investigation Brigade of the Municipal Public Security Bureau, was ordered to investigate the case and fight a desperate battle with this evil force that had been entrenched for many years.