Lop Nor Tomb
Hu Bayi and his team set out on a journey to help Shirley Yang find her father and embarked on a perilous adventure to the Forbidden City. They faced numerous challenges along the way, including volcanic tombs, earth otters, stone figurine traps, and more. In the end, they successfully escaped from the Queen's tomb and survived.