The Journey of Wugeng S2
Wu Geng arrived at the Shenyin Ministry, and while receiving combat training, he gradually learned about various news about the Protoss and was told by everyone that he was the son of destiny in Fuxi's prophecy. The stable life did not last long, and the Protoss soon launched an attack on the Shenyin Ministry. In the battle of Shenyinbu, although Wu Geng awakened his divine power in the battle, he was still defeated by Shi Xing, even if he joined hands with A Lan, he was still defeated. On the other side, Fuxi was seriously injured by Tiankui, and his eyes were taken away by Xinyuekui.