Here Is My Exclusive Indulge
Yun Xiangxiang merupakan seorang gadis naif yang dimanjakan oleh ibunya sejak kecil lagi. Hidupnya bahagia dan sikapnya baik hati. Tiba-tiba, keluarganya ditimpa kejadian buruk. Disebabkan ayah tirinya, Yun Yiming, Yun Xiangxiang nyaris ditimpa kemalangan dan ibunya Ye Qing juga hafapi bahaya. Untuk melindungi ibu, Yun Xiangxiang bangkit semula daripada hidup yang perit. Dengan bantuan Fu Sihan, Xiangxiang bertarung dengan Yun Yiming dan berjaya menumpaskan pelbagai muslihatnya. Yun Xiangxiang ingin jadi lebih matang melalui rintangan, juga jadi seorang wanita berani daripada seorang gadis yang naif, akhirnya mencapai cinta yang manis bersama Fu Sihan.