CEO moden Lin Yuhao tiba-tiba sedar dirinya terperangkap dalam permainan teh yang diciptanya sendiri, lalu menjelma sebagai menantu baru keluarga Li, Wei Xiaotang. Untuk kembali ke dunianya, dia perlu menamatkan misi permainan dan meraih gelaran ‘Teh Terunggul di Dunia’. Bersama suaminya, Li Zixuan, bermulalah perjalanan penuh strategi, cabaran, dan kebaikan hati untuk meraih kemenangan.