Setelah berlatih selama ratusan tahun, seorang makhluk tua akhirnya berjaya naik ke syurga. Namun, siapa sangka seratus pancaran petir petaka memusnahkan tubuh dan rohnya. Jiwanya lalu bergabung dengan Zhao Feiyang, anak keempat keluarga Zhao yang terkenal sebagai si lemah. Baru saja bangkit, dia terus didatangi tiga lamaran perkahwinan sekaligus, sejak itu, bermulalah kisah hidupnya yang luar biasa dan penuh kejutan!