Sword Rose
Polis wanita Deng Yan, yang bertekad menyertai pasukan antidadah untuk mencari kebenaran di sebalik kematian teman lelakinya, seorang pegawai polis antidadah, menonjol dalam satu operasi menyelamatkan bayi tebusan. Atas kejayaannya, dia dipindahkan menjadi pemangku pengarah bahagian pembanterasan penculikan. Dalam usaha membongkar kes penculikan kanak-kanak dan gadis luar bandar yang dipaksa menjadi pelacur, Deng Yan menggunakan penyiasatan teliti, penilaian tepat, dan keberanian, yang mengubah rakan sekerjanya dari ragu-ragu menjadi penyokong penuh. Bersama rakan sepasukan, Deng Yan berjaya mengatasi halangan seperti petunjuk terputus, tuduhan palsu, dan percubaan pembunuhan upahan, akhirnya menangkap semua suspek, termasuk kakak iparnya yang terlibat dalam sindiket penculikan. Pada masa yang sama, kebenaran mengenai kematian teman lelakinya juga semakin terungkap.