Ultra Galaxy Fight: The Absolute Conspiracy
This is the story of Galaxy Rescue Force's elite Ultraman Ribut's days as a Civilization Guardian. Together with Ultraman Max, Ribut senses a strange presence on a certain planet... However, it's a trap set by an enemy seeking revenge. Max defends Ribut, putting himself in danger!