Love At Night
Xu Qingyou, seorang wanita yang berdikari dan jujur, mempunyai teman lelaki peguam terkenal yang telah bercinta selama bertahun-tahun. Ketika kedua-duanya hendak berkahwin, Xu Qingyou mendapati teman lelakinya berlaku curang. Keruntuhan hubungan bertahun-tahun membuat Xu Qingyou keliru. Secara kebetulan, Xu Qingyou bertemu dengan Mo Lingze, seorang pelabur yang bijak dan tegas. Pandangan cintanya yang pantas, tepat dan kejam menterbalikkan kehidupan Xu Qingyou yang teratur. Penjagaan yang sesuai vs kasih sayang sepuluh tahun. Xu Qingyou hairan sama ada dia harus melompat keluar dari zon selesanya dan memilih hubungan yang tidak diketahui dan tidak disukai oleh semua orang ?