SHY Part 2
The Recapturing Tokyo Arc begins! After battling Stigma and the Amarariruku, Shy returns to Japan and meets Ai Tennoji, a runaway ninja chasing an Amarariruku member. Suddenly, Tokyo is engulfed in a black sphere and vanishes. The heroes are dispatched to rescue the city!