Nightmare Spirit Snake Record
Di sebuah pos terpencil di Gunung Yunya, Youzhu, anak angkat ketua pos Xiong Xun, mewarisi kuasa istimewa daripada ibunya, keupayaan untuk memasuki dan mengubah mimpi orang lain. Dipaksa berkahwin dengan sida-sida berpengaruh, Black Lord, takdirnya berubah apabila dia bertemu seorang lelaki misteri semasa satu misi pengembaraan mimpi. Pertemuan itu menariknya ke dalam perang mistik menentang ahli sihir gelap yang ingin merampas kuasanya, mencetuskan pertempuran maut demi warisan luar biasa yang dimilikinya.