The Mission Is To Return The Pearls
Pada zaman Dinasti Han Timur di Hepu, mutiara selatan bernilai setinggi emas dan budaya perjudian mutiara amat berleluasa. “Putera Mutiara” Li Ling terjerat dalam perangkap perjudian yang diatur oleh gabenor, hingga muflis dan menjadi boneka yang dipersalahkan dalam permainan harga mutiara, lalu mati tragis. Selepas kematian, Li Ling dilahirkan semula sebelum kejatuhan, dengan kuasa luar biasa untuk merasai dan menembusi cengkerang siput laut. Berbekalkan ingatan kehidupan lampau, Li Ling menang tanpa gagal dalam perjudian mutiara, memulakan jalan dendam berkuasa tinggi dan menjalani kehidupan legenda dalam misi mengembalikan mutiara atas titah diraja.