Hit Team
Ia menceritakan kisah Chen Zhiwei, ketua pemeriksa polis berperisai berat, yang memimpin anak buahnya untuk memburu pengedar dadah untuk memecahkan perdagangan pengedar dadah gergasi, dan akhirnya berjaya membongkar pasukan gelap. Kisah ini memberi tumpuan kepada PASUKAN HIT X-Men yang sangat berperisai, pasukan penyerang yang terlatih dengan senjata api dan kakitangan yang kuat, yang bukan sahaja perlu mengupas kepompong untuk mencari petunjuk jenayah untuk mengunci suspek, tetapi juga pergi ke tempat kejadian jenayah untuk melawan pasukan jahat. Dalam proses menangani kes itu, Chan Chi-wai, bersama-sama dengan pewaris komuniti Pulau Hong Kong, Long Yunni, dan bekas teman wanitanya Superintendan Wen Suxin, terlibat dalam kes dadah misteri. Apabila hubungan antara mereka bertiga berkembang, konspirasi besar untuk membahayakan seluruh Asia secara beransur-ansur muncul!