Mi Xiaoquan's School Note
The interesting childhood life of Mi Xiaoquan. The story focuses on three parts: friendship, school life, and family. Mi Xiaoquan with his best friends (Jiang Xiaoya and Tietou) always have innocent and absurd stories. His teachers and classmates have distinct personalities and interesting stories too. Not only that, Mi Xiaoquan and his Dad always do embarrassing things that make Mima worried. This is a collection of short stories that made into "childhood diary" for today's Chinese children.