Ren Dawang ingin membimbing anak lelakinya, Ren Xiaotian, yang gemar astronomi, untuk menjadi seorang pemain piano, mereka sering bertengkar kerana ini. Suatu hari, Mozart, seorang alien misteri, muncul secara tiba-tiba. Mulai dari saat itu, Mozart membantu Ren Xiaotian untuk bertarung dengan kecerdikan dan keberanian melawan Ren Dawang. Tetapi Ren Xiaotian tidak menyedar bahawa Mozart datang ke bumi ada misi lain...