Old Street Justice
Pada tahun 1995, selepas pulang ke kampung halaman, Zhao Fengsheng dipulaukan jiran lama akibat salah faham. Demi membersihkan namanya, dia memimpin “Empat Pembuat Onar Jalan Lama” untuk membongkar konspirasi gelap, meleraikan dendam lama, dan akhirnya mempertahankan keamanan tanah kelahirannya.