Mayat hidup mengerikan mengganas di Kota Xuan. Ahli sihir Dongqing akhirnya turun gunung, namun tatkala berdepan dengan Wali Kota Nan Feng yang gagah berwibawa serta putera sulung Nan Zhengci yang tampak sopan santun, hatinya makin curiga. Adakah wabak misteri ini bencana langit atau angkara manusia? Dongqing bertekad menyingkap kebenaran di sebalik segala rahsia!